Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Moln..

Idag är det tråkigt väder.. dom säger på tvn att det beror på askmolnet från vulkanutbrottet på Island som ligger här över en del av Sverige..
alldeles molningt på himlen.

Idag är jag trött, känner inte för att göra nånting.. beror säkert på vädret, när det är sol mår jag såå mycket bättre.


Hugo är på dagis och Ronny är i Ludvika på kurs med jobbet..



 
Dagens frulle.. a-fil m.banan, Hugo åt kräm..



Igår på balkongen,, vi hängde tvätt & fixade lite :)
Gud vad skönt det är att sitta där ute i solen och pyssla med nånting,
jag har hittat min avslappningsplats när solen är framme.
Är jag inomhus så ser man bara allt stök som ska fixas och då går det inte att koppla av :p



v.26.

Kommentarer
Postat av: Marit

Haha! men inte behöver du bli less för det! :O... Jag skrev ju att de går fortare tills de syns. Men man kan bli STÖRRE första graviditeten. Kanske inte förklarade rätt dårå.. Men de var så jag mena.iaf :)



Kram

2010-04-15 @ 10:31:19
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback