Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Öh okej? :p

Jag måste erkänna att jag blir lite irriterad på endel folk.
Det är några som nyss har sagt att "nu börjar magen synas lite".
LITE?!. Hahaha, har ni inte sett mig före & nu eller?
Ursäkta men så tjock var jag inte före.
Nu kan jag knappt ta upp grejer på golvet :p

Magen började växa & puta redan i v.12, både pga att det faktiskt är tvillingar & att magen växer fortare när man varit gravid förut.

Jag är i v.25 på onsdag.

Innan magen började växa så var min mage mycket mindre & plattare, eftersom jag spydde upp allt jag lyckades peta i mig och jag gick ner massa kilon, sådär har det varit fram & tillbaka hittills, men
i början var det HEMSKT. Jag trodde aldrig att denna graviditet skulle gå vägen och att barnet skulle överleva utan näring..

Så nu när magen faktiskt har vuxit och blivit stor så är det inte så kul att höra att "nu börjar magen synas lite". Magen ÄR stor, och det vill jag att den ska vara för nu vet jag att dom växer. Jag hade verkligen inte så här stor mage förut om det är nåt sånt någon syftar på.

Haha, lite onödigt att irritera sig på sånt kanske men jag gör det ändå..



Typ v. 12.


v.15.



v.24.

Och nu har den växt lite till ändå, den ökar bara på en vecka.

Ska till mvc imorgon, antar att dom börjar mäta magen då och dom brukar "jämföra" med passande vecka när det bara är en bebis :p



Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror det är ett uttryck man säger, fast man inte menar att du är tjock. jag säger också så " ja men nu börjar det ju synas lite" och då menar jag bara väl, inget elakt när jag sagt det. Så om någon sagt så till dig tror jag det bara är positivt.

2010-04-06 @ 09:43:07
URL: http://jas0n.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback