Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ork..

Jag som skulle städa så mycket idag,, har städat Hugos rum, dammsugit och torkat golv, och lite annat.. mer än så orkar jag inte.. ååh, jag vill ju få lite ordning nu.
Min rygg dödar mig & jag har mått lite konstigt igår och idag, kanske är på väg att bli sjuk eller så är min "Piggperiod" i gravidieten över,, äh vem vet..

Skulle ha lagat mat men gör det om en liten stund.. Ronny är inte hemma än..
Mamma, syrran & hennes kille var hit och hälsade på en sväng iaf, trevligt.


Lika bra att sätta igång potatis nu iaf, så den blir klar nån gång..
potatismos och köttbullar blir de, får duga. :)


Har kikat i kalendern, nästa helg är enda helgen som jag inte har nåt planerat på, sen är det nåt varje helg ända tills mitten på juni,, och då kan jag inte planera in så mycket ifall mina små fotbollsspelare vill ut ur magen :p
Skönt att ha saker att se fram emot!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback