Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

orkar icke..

jag vet inte vad det är men denna dagen kunde jag ha hoppat över.
känner bara för att dö, åtminstonde nån dag..

jag orkar liksom inte mer.. jag tål ingenting, inga människor, eller nåt.
jag bara stör mig på allt.
är så jävla mycket som händer men jag har ingen att prata med,, ingen förstår ett dugg.
folk säger " du kan prata med mig.." Men det kan jag inte alls..
det är liksom småsaker men dom tynger ner mig som bara fan, sånt som andra ser som "vardagsproblem" är liksom skitstora för mig..

Det har inget med bebisarna eller graviditeten att göra, så ni vet..

är bara resten av mitt liv som alltid varit stört och alltid kommer va de.

Önskar jag hade andra människor i mitt liv, tyvärr föddes jag till denna värld med idioter i min omkrets..

det skär i mitt hjärta, mina tankar är liksom så fel..
varför blir det så, det borde inte vara så...

Jävla hormoner som gör allt ännu värre också..

Känner att jag vill prata med Ronny men han är upptagen på kursen,

ska iallafall hämta Hugo snart så jag får pussa på han lite.
Utan Hugo hade jag varit död för många år sen, tur att jag fick han iaf, resten av mitt liv är värt noll.

Ja jag ska sluta gnälla.. ingen som förstår något iaf..



Kommentarer
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Ja konstigt nog så har jag inte haft några kraper inatt :) dock smakade de skit! . köpte indian tonic tro jag den hette.. men man kan köpa grape tonic med. bara den innehåller kinin :)



vaknade dock med huvudvär med det beror nog på järbrist å dåligsömn =)

2010-04-15 @ 12:03:02
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Vännen där! Önskade jag kunde göra nåt! För jag vet precis hur du känner! Eller jag känner iallafall igen varje ord du skriver! Högg till i mitt hjärta, var precis som om jag skrivit det!

Idag har jag haft en ganska bra dag, så jag skickar över lite bra energi till dig!!

Tror vi skulle kunna ha mycket att prata om bara vi vågade oss på att ses o lära känna varandra!



Kram på dig!

2010-04-15 @ 12:21:59
Postat av: Alexandra

Grattis till grav :)

Hur känns det att vänta tvillingar?

2010-04-15 @ 12:36:57
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Ammie

Gumman då, jag vill att du ska veta att du kan prata med mig, jag säger inte bara detta utan jag menar det... det är ju du o jag!! Oavsett vad som händer o inte händer eller vad som hellst så finns jag här för dig o din familj!!! jag vill att du ska veta det!!



Puss gumman min <3

älskar dig!

2010-04-15 @ 16:57:15
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Marit

Men hallå? Du föddes till denna värld med idioter. Säger du. Men så kan de väl ändå inte vara?! Du har väl mycket som andra människor skulle önska att dom hade! En sån tankeställare brukar jag ska behöva ha när jag känner att saker är jobbiga.

Mycket man skulle vilja ha. Men ta allt som en erfarenhet av livet. Tänk dej. Ja hormonerna gör sitt också. Men du har också erfarenheter som vissa människor har mer eller mindre. Och gråta får man göra! Du gråter ju inte som endel andra gör för att typ skulle behöva en ny bil lixom :)

Du har rätt mycket som andra skulle vilja ha! En underbar son tvillingar i magen! hur många tjejer skulle inte vilja ha tvilligar! :)

Äh ville bara påminna dej om hur bra du kanske har de. Trotts känslan av ett jobbigt liv! Kan vara bra att bli påmind ibland.



Kram

2010-04-15 @ 22:13:40
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Skickar en STOR kram!

2010-04-16 @ 16:59:15
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback