Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

planer planer. :)

Hej hej, fredag idag, solen skiner och jag mår mycket bättre än igår. :)
Såg ni på lyxfällan igår? I slutet? Dom väntade ju tvillingar och fick massa saker, gud vad avis jag blev! Nya fina sängar m.tillbehör, nya bilbarnstolar, blöjor för ett år osv.
jag vill också ha nya saker :p


Kom på igår att vi även behöver täcke, kuddar & sängkläder till bebisarna,
spjälsängsskydd har vi sen Hugo var liten, två st som ser olika ut men det får duga så länge.

I början brukar tvillingar ändå ligga i samma säng så dom får varandras närhet även utanför magen, så då räcker det med en kudde i början.. täcke blir nog varmt eftersom det är mitt i sommaren, så någon filt kanske duger..
Jag vet inte riktigt hur det är när man får bebis på sommaren, hur dom fryser eller svettas :p
Hugo föddes ju på hösten och han har alltid varit varm av sig och svettas på nätterna så han har inte vela ha täcke på sig..

Jag räknade iallafall ut att jag kommer va i v.36 på midsommarveckan, och v.37 sista veckan i Juni.
Jag tror knappast att jag går längre än så faktiskt..
oftast så föder man i v.36-37 när det är tvillingar.
Och tidigare vill jag inte föda. men händer det så händer det.

Så vi har inte så mycket val än att försöka fixa det mesta med maj-pengarna,
vet inte om jag kanske KAN gå runt och handla sista tiden heller så..
Väntar man tvillingar kan allt möjligt hända, man kanske mår så dåligt eller till och med får ligga på sjukhuset, eller så är man så tung så man knappt kan röra sig haha :p


Jag tänkte iallafall vara händig och sy sängkläder, billiga fina tyger kan man ju lätt hitta.
Sängkläder till spjälsängar är så dyra att köpa..
Sen har vi ju underlakan, plastad frotté och sånt.


Ska fixa här hemma idag sen följa syrran till sjukhuset.
sen får vi se vad vi hittar på.

hej hej.


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Härligt att se att du mår bättre idag! Ja usch ja, vi måste också börja fundera vad som ska inhandlas! O min ekonomi är inte heller den bästa just nu. Snarare den sämsta! Blää för det! Men men. Ha en underbar helg o ta hand om dig!

Kram!

2010-04-16 @ 12:04:11
Postat av: ellita - gravid vecka 26

Hihi ja min bf är 28 juli :D

2010-04-16 @ 18:03:36
URL: http://ellita.blogg.se/
Postat av: Sanna

De där om barn mitt i sommaren e skit svårt. Tycker iaf ja. :P Emilia kom ju när de va skiit varmt ute och ja visste inte om hon skulle ha body på sig eller inget alls.. :/ Men ofta la ja ett lakan på henne på natten så hon hade nåt över sig.



Sv;

Just de ja läste om att han hade gått bort. Gud vad hemskt de måste ja vart och sen oron för att de smittade. :(

Därför e ja lite rädd för att lämna emilia på dagis sen.

Jo, de känns overkligt. Känns ännu mer konsigt att de va min tjejkompis som dödade min killkompis. Men de va droger inblandade har ja hört.

Synd att han skulle försvinna, han va en sån roligt och glad kille. :(

2010-04-17 @ 23:25:17
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback