Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Regniga Torsdag.

Ja usch va trist med regn,, men efter regn kommer solsken så jag hoppas på det ;)

Jag & Hugo är hemma och har haft en lugn morgon,, fixat med lite tvätt & såna vardagsbestyr.
Han tittar på barnkanalen så jag passar på att va vid datorn lite.

Idag ska vi va hemma och greja.. är på fix-humör :)
Ska handla senare med mammsen, nån mat & kanske lite chips inför helgen,
vore gott ;)


Mysprupp tittar på Fifi :)
och självklart ska han ha stövlarna på.. :p


Min älskling ♥

Imorgon ska vi till BVC på 2 ½ års kontroll, ska bli spännande att se hur mycket han väger & hur lång han är. Jag tror han väger 15 kg, enligt våran våg iaf. Men längden var ett tag sen vi kollade så det har jag ingen aning om :p
Sen skulle dom kolla tal & förståelse osv.
Men det går nog bra, han är så duktig och klok :)


Bjuder på en veckans bild också,

 

Eller ja, det blev 3 st :)
v.25.



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

å tack så mycket :D <3



gu vilken söt liten pojk du har å vilka underbara lockar han hade :D

2010-04-08 @ 12:24:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

2010-04-08 @ 14:58:29
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback