Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag & SOOL

Ja det är jättefint väder ute idag! :) I love it.
Ronny & Hugo har gått till Hugos farfar idag igen, dom skulle fixa nåt & kanske åka en tur med raggarbilen..
Jag sitter och väntar på min kära mor som ska komma hit och hjälpa mig kolla igenom förråden,
måste bland annat hitta ena spjälsängen..
sen kanske fixa ordning i bebisarnas rum..
vi får se. Är ju fint väder så måste passa på att kolla i förråden, vi har verkligen så mycket skrot som bara står, och när vi flyttade hit så var det ju så smarta karlar som bara ställde in allt rakt in :p Haha, typiskt karlar,, ingen planering alls. Men det gör inget, jag fixar helst sånt själv så jag får allt som jag vill ha det. :)


Jag brukar komma på mig själv att jag måste släppa kontrollen lite,
jag har så starkt kontrollbehov så det är inte klokt,,
men så blir det nog när man blir mamma & ska ha koll på allt.
Vissa dagar är det superskönt att bara släppa kontrollen och göra saker spontant.


Nu ska jag dricka lite mjölk för att mildra halsbrännan, fy fan för den :p

Puss & hej




Kom ihåg tävlingen som avslutas ikväll!!



Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Tack så mycket :) Det kan behövas!! Vill Vill, verkligen HA :D

Hoppas ni haft en trevlig helg?

2010-04-18 @ 10:34:47
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback