Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Strömavbrott?

Mora strand skulle stänga av elen här på Odonstigen & Hallonstigen idag kl 10-13 för att byta en grej, men dom har inte stängt av än?.. jag & Hugo tänkte gå till Sandra medans men det sket sig,
är jävla yr & helt svag i hela kroppen, orkar inte gå med barnvagnen dit..
åh va tråkigt. ska försöka sitta ner ett tag och se om det blir bättre.

Bara för det så stänger dom säkert av elen snart så att jag inte ens kan se på tv. Kul att sitta och glo in i väggen haha.
Ronny är ledig idag, så han & Hugo har lekt massor med tågen.
Han skulle iväg sen men vet inte när.
Hoppas han kan vänta tills jag mår lite bättre iaf så jag kan roa lille Hugo.

jaja, vi hörs sen :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback