Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dum mamma!

Fy vad elak jag känner mig.
Jag klädde på Max & Vincent innan vi gick förut, jag brukar klä Max lite blåare och Vincent i nåt grön eller gult. Blir enklare att skilja på dom då..
Men idag gjorde jag fel utan att jag tänkte på det. Max blev gul och Vincent blå.
Så jag har trott att Max var Vincent hela dagen haha.
Fan va taskig jag kände mig när jag kom på det :p
*dum mamma*


Vincent har växt ikapp lite nu, förut hade han smalare ansikte/huvud än vad Max har, men nu har han också fått runda kinder och lite rundare huvud.. så nu kan man inte skilja dom på det heller.
Vincents ena öra är helt annorlunda än Max, det är värsta avlångt och lite spetsigt, vetesjutton hur han låg i magen när det skapades? :p
Men där kan man iaf titta och skilja på dom.

Men sen har vi ju målat tånaglarna..
Max - tvilling 1 - 1 nagel.
Vincent - tvilling 2 - 2 naglar.

Hade vi bara målat 1 nagel på en bebis så hade jag nog haft problem att veta vem som vi hade målat på, så då är det säkrast att "märka" dom båda två hehe.



Våran tv håller på att gå sönder. Fan , fel månad!
Den här månaden får vi mycket mindre pengar än annars,,
nästa månad hade vi kunnat köpt en ny tv om vi prioriterat bort annat..
men inte nu.
Hur ska man klara sig utan tv en hel månad?
Suck :p

Får se om man lyckas se på film ikväll iaf..
har köpt chips och choklad till och med. har inte ätit nåt sånt på en hel vecka nu,
det är duktigt för att vara jag! Men nu är det nog med sånt, bara på lördagar.
Så då kan man ju äta med gott samvete om man inte äter det ofta.. :p
Jag tänker inte utesluta sånt helt, man måste få njuta av det goda ibland..
så lördagar blir ju bra.
Lördagsgodis.

Jag måste inse att livet & problemen inte blir bättre av att äta nåt gott..
det måste ske en förändring, nu eller aldrig!

Det blir ju lätt så.. vissa tar till alkohol, droger osv.. andra äter..
som tur är så äter jag inte så mycket ändå.. blir bara nån chokladbit, kanske 20 chips, sen mår jag illa och blir äcklad.. skulle aldrig få i mig typ en hel chokladkaka.
Men det lilla ska jag ändå sluta med.
Förutom på lördagar om vi är sugna :)


Jaja,, babbelNina :p

Puss & hej




Kommentarer
Postat av: Catte

haha måla tånaglarna, smart sätt att skilja dom på ;D

2010-08-21 @ 21:15:08
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Jannika

sv. gud va söt du är! har haft värkar ett tag nu. hoppas på att dom inte går över:)

2010-08-21 @ 21:49:41
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha en bra lördagskväll:D

2010-08-21 @ 21:58:00
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Jannika

Åh jag hoppas det! igår hade jag jätte mkt! men dom har lugnat sig men itne försvunnit.. så kanske:)

2010-08-22 @ 09:07:08
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja jag hatar sånna dagar! men idag känns allt mycket bättre:D har sovit bort det^^ Vad har du för planer idag då?:D

2010-08-22 @ 10:22:40
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

choklad är jag verkligen svag för, skulle lätt kunna få i mig flera chokladkakor haha :D

Sv: Har du inte flygit? :O omg, resor är allt för mig, det är det bästa som finns, att samla minnen, uppleva saker, ladda batterierna osv. Jag lever för att resa! Det är meningen med allt känns det som och det är det jag kämpar för. Du har verkligen missat något.. börja res :D ahha



Hoppas du får en underbart mysig söndag!

2010-08-22 @ 12:31:14
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Anonym

Smart att märka med en och två naglar istället för bara två färger. Smart!

Vad duktig du är som bara äter godis på lördagar, eller försöker iaf. Eller hur det går. :) Jag försöker också skärpa mig, men det är svårt, riktigt svårt ibland. :P

Kram!

2010-08-28 @ 13:42:41
Postat av: EmmaT

Haha, glömde att skriva att det var från mig :D

2010-08-28 @ 13:43:29
Postat av: EmmaT

Okej, ett tredje. :D

Jag tycker om när du babblar :)

2010-08-28 @ 13:44:51

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback