Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Vad många kommentarer jag hade nu när jag loggade in, kul!! :)

Emma N, tack! :)
Hoppas allt är bra med er? :)



Har målat andra väggen i hallen ikväll,, nu är jag hungrig, ska nog ta en macka faktiskt..
orkar inte göra nåt annat just nu & jag tror inte att en macka gör så att jag går upp 5 kg haha.,, sen mata bebisar sen sova.
Vi ska försöka få in rutiner så att dom äter vid 22 istället för 23, känns mer okej att lägga sig typ då,
annars blir klockan 00-01 innan man kommer till ro och kan somna.. igår var dom inte hungriga förräns 00.30.. lite för sent..


jaja..
Imorgon ska vi köpa ny tv!! WIIIE!
Vi trodde inte att Ronny skulle få nån lön, eftersom han har varit pappaledig..
men han fick ganska många oväntade tusenlappar.
Så nu jävlar ska tjock tvn ut, den blixtrar och knastrar ibland så man tror att den ska explodera.

Puss & hej



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

fint med en vit tv :)

Jo allt tar sin tid, men skönt att det går så bra :)

Jobbigt om Hugo inte hade accepterat dem...

kram

2010-08-25 @ 06:29:19
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

vad roligt med ny teve! :P ska det bli en såndär monstervärsting på minst 52 tum nu då? :o

såna som kostar över tre månadslöner, o som minskat till hälften av värdet bara ni tagit upp den ur förpackningen.. haha nej jag bara skojar.

det hoppas jag inte. :P

hur gamla är era barn?

kramar!



kul att din ena son också heter vincent. hehe! :P

2010-08-25 @ 10:09:11
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ojoj, så småååå! bara två månader gamla. ooow!

fasen så jag längtar nu tills man får hålla sitt småa i famnen.. <3

och tills jag hämtar vince på dagis idag! ;)

sista inskolningsdagen idag för honom.



vår teve är 32tums, den är precis lagom stor. :P kostar inte för mycket heller, runt 5tusenlappen för 2 år sen. :P

(egentligen skulle man ha en större, för jag ser så jävla dåligt när jag sitter längst "bak" i soffan, men de går ju o sitta längre fram. :P

2010-08-25 @ 10:38:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback