Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Förlossningar.

Tittade på Livet på BB ikväll..
åh jag saknar fan förlossningen haha.
Även fast man är livrädd inför det som komma skall så är det en underbar upplevelse.
Känslan när man har tryckt ut en bebis är väldigt speciell. :)

Dom sa att vissa bebisar föds i sin "påse" , alltså att hinnan inte har spruckit så vattnet inte har gått.
Det gjorde Vincent :) Han föddes med rumpan först och flöt i sin påse innan den sprack när han var ute.
Ronny såg det, synd att jag inte hade möjlighet att se det, hade varit ganska fränt.
Dom sa att i Kina så betydde det tur. :)

Jag hoppas att jag får föda barn igen.
Inte än, men om några år kanske.

Kanske.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: sådär, jag hade panik innan typ eftersom jag är livrädd för sprutor. :s Direkt efteråt höll jag på att svimma och sedan har jag mått illamående resten av dagen :/ men det går nog över inatt.



Haha så gammal är du ju inte ;)

2010-08-04 @ 22:59:18
URL: http://enord.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

säger detsamma, när jag såg det, åh man kunde verkligen tänka sig tillbaka dit och vill göra om det igen.

2010-08-05 @ 11:29:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback