Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Full fart hela dagen.

Hej hej.
Imorse kom Hugo hem :) Han vart så glad när han såg mig :) Mammas gospojke♥
Fikade lite med svärmor..
gjorde mig iordning..
mamma & syrran kom, mamma passade barnen medans syrran skjutsade oss till soc,,
vi har nu skrivit på att Ronny är pappa & att vi ska ha gemensam vårdnad.
(är man inte gifta så ska man göra det när man får barn)

In på Ica, köpte bulle & postat brev..
in på statoil och postat paket..
hem & fikat med mamma & syrran..

och nu har dom nyss åkt. Ronny är på körskolan.
Jag ska göra mat åt oss, sen ge bebisarna mat igen.

Full rulle :)
I love it.



Oj vad det brakar hos bebisarna.. dom kan verkligen skita högt hahaha.
Värre än en karl kan jag lova.
Ska nog se om det bara var en prutt eller bajs..

skriver mer sen :)


Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback