Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*gäsp*

Fy sjutton vad trött jag är. Har varit helt koma hela dagen.. har känt mig febrig i flera dagar och idag ännu värre.

Hoppas det inte blir värre, orkar inte vara sjuk!


Idag har vi iaf varit på ljusparty hos mamma..
jag har bokat in till 21 oktober, så då ska jag ha ljusparty, men inbjudan kommer sen..
fanns jättemycket nytt fint & vi fick se nya katalogen.
Alla julsaker & ljusen med juldoft får mig att längta till jul!
I år blir det lite mer speciellt eftersom vi har 2 barn till att mysa med :D
Underbart.



Mysprupparna :)
Nu börjar vissa bodysar i storlek 50 bli för litet.
Byxorna på bilden är 62 och dom satt rätt okej, lite stora kanske.
Tröjorna är det 68 på hehe, alldeles för stora men ändå mysigt :)
Duger att ha när vi skulle åka bil :)

Kan ju inte sätta på dom nån overall eller nåt nu redan, stackarna blir väl jättevarma.


ca 8 veckor.

Nu ser det mer normalt ut när dom sitter i stolarna hehe,
förut var dom ju så små :p


Där var dom ca 2 veckor gamla :)

Vincent har snart kommit ikapp brorsan, båda väger ca 4400 g, det skiljer 80 g, eller ja det gjorde det när vi vägde dom här om dagen. Nu väger dom säkert mer, dom går ju upp flera hundra gram i veckan.
Så det står väl inte på förräns dom har dubblat sin födelsevikt som var 2770 g & 2662 g.


Nu ligger dom och kikar på sina leksaker :)
Hugo sover.


Buse! Men en charmig sådan :)


Älskar mina barn så mycket! ♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill komma på ljuuusparty :D:D:

2010-08-29 @ 21:31:00
Postat av: Helen

åhh ja älskar dej. Å sjklart min Ida å bebis i magen :) hihi

2010-08-30 @ 09:57:44
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Vilka sötnosar dina tre barn är! :)

2010-08-31 @ 19:53:04
URL: http://beabus87.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback