Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll!

Idag har jag & Hugo varit nere på stan, mötte mamma, gick på guldfynd å lite annat..
Fick sen besök,, har målat klart i hallen äntligen, färgen tog ju slut igår :p
nu ska jag måla byråerna bara, vet fortfarande inte om det blir svart eller vit, alla säger olika och jag har beslutsångest hehe..

Vi har funderat lite på dopet.. vi blir så många med familjerna & våra närmsta vänner inräknade..
så vi kommer inte kunna ha dopfikat på Andreasgården, det största rummet var upptaget..
så vi ska se om man kan va i bystugan här på rödmyren.
Blir kanske krångligt för endel att ta sig upp hit efter dopet i kyrkan,
men det får antingen bli så eller så bjuder vi inga vänner alls.
Men jag vill ha mina kära vänner med på mina söners dop,
var likadant på Hugo´s dop, fast inte lika många som nu..

Vi kan inte byta datum heller, kyrkan är bokad och det är den enda dagen som dom flesta kan, annars jobbar så många på helgerna.

jaja, det får lösa sig på något vis.

Ska göra inbjudningarna imorgon.

Nu är jag såå trött, bebisarna ville ha mat tidigare ikväll, vilket är helt okej för mig för då får jag sova tidigare! :)

God natt & ha det bra :)

Puss




Kommentarer
Postat av: Jannika

Ja d e helt sjukt... hon kan vara vaken i typ två timmar om hon vill!:P



amningen är lite fram å tillbaka, det kom inte igång ordäntligt först, å andra sidan är d ju bara tre dagar sen jag födde liksom:P va kan man förvänta sig? hon suger å det kommer ut men tror itne att d e det där tjocka för hon är hungrig ibland så vi ger henne ersättning till och från när det inte värkar räcka..:)

2010-08-28 @ 08:31:17
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Ja visst är det! :D Fina pojkar du har :) Hur gamla är dem?

Ha en bra lördag!

2010-08-28 @ 10:07:10
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback