Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måla måla..

Sov ända till 12 idag.. kan inte minnas när jag sist sov så länge. :P
fick nästan ångest haha.
men det behövdes nog.. jag är nog tröttare än vad jag tror, jag försöker alltid hålla igång så att jag inte ska känna hur trött jag är, för om man sitter ner en stund eller liknande så blir man helt döö på en gång..
och det hatar jag.

Ronny sover som vanligt djupt på natten, så han är pigg vid 7-8 när Hugo vaknar och bebisarna ska äta igen..
så då får han ta hand om det..


Sen har jag målat om köksstolarna..
ska måla ett lager till bara jag orkar..

sen nån dag ska jag måla om två byråer, och jag ska måla om i hallen sen också..
har mycket idéer om hur jag vill göra om här hemma..
jag älskar att ändra om, det får mig att må bra.

I v-rummet och i sovrummet ska vi ha fondvägg, ska bara komma på hur vi vill ha det först :)



Nu kom en Hugo och ville sitta här :) myspojke.
Han är jätteduktig och kissar på pottan nu, blir knappt några olyckor på golvet heller :)
Så skönt.. det är som folk säger, det går fort när dom är redo för det!
Jag var jättenervös för att Hugo inte ville gå på pottan och han närmade sig 3 år..
men poff så gick det jättebra :)


Föresten, jag vägde mig på mvc igår, vi var ju ändå i samma hus när vi var på bvc och vi har ingen våg hemma, så då passade jag på.
Jag har gått ner 16 kg, så jag väger mindre än vad jag gjorde innan jag vart gravid :)
Det trodde jag inte!
Så det känns underbart skönt.
Nu ska det fortsätta neråt :)
Snacka om att man blir mer peppad att kämpa på :)
ska börja på friskis & svettis med mamma i september, då borde min kropp ha läkt klart tycker jag.

Jaja,, hörs sen !!




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback