Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Hej hej!

Idag har vi varit på bvc och lämnat igen bröstpumpen som jag hyrde av Falu BB, man kan få hyra gratis om man blir ordinerad(?) till det :)
Bara att lämna till bvc här så skickar dom den till Falun, bra tycker jag, annars hade jag inte lånat den om vi hade fått lov att åka och lämna den själva..

Sen gick vi till cafeterian på sjukhuset och fikade. Jag & min lilla familj :)

Efter det åkte Ronny ner till körskolan och var där i några timmar, jag & Hugo var ute och lekte i sandlådan, gungade, jag rensade lite i landen, klippte till buskar osv..
så skönt att göra sånt, speciellt i solen :)
Bebisarna sov i skuggan i vagnen hela tiden, Skönt att dom sover så bra så man kan göra saker här hemma.
Men dom har mer vakenperioder nu, det är så kul att man kan prata med dom och få lite respons :)
Nu ligger dom bredvid mig i soffan under en filt och sover, är matdags om ca 45 minuter.


Max tittade upp när jag tog kortet, funderade kanske vad jag höll på med :p


Busfrö :p



Sötprupparna :)




Ööh, min rygg & mitt hår..
hade ingen aning om detta kort, såg att det existerade nu haha, måste ha varit Ronny som har smygfotat :p
Och nej jag har inte en kal fläck på huvudet :p det är utväxten som blir mer och mer, borde färga håret snart igen..
men det gör jag innan dopet i september, MÅSTE klippa mig, mitt hår är som svinto. Och färga det, nån annan färg än svart,, svart gjorde jag under graviditeten bara för att det var enkelt och täckte det förra fula..

Jaja..
nu ska jag dricka lite mjölk för att stilla hungern lite,, har inte ätit nåt ikväll heller, igår åt jag en macka, men nu jävlar ska jag försöka att inte äta nåt alls på kvällen..
vägde mig på bvc idag, har gått upp 1 kg. Hmm.
Kan ju bero på att jag har fått tillbaka muskler , muskler väger ju mer än fett och jag har ju rört på mig mycket sen förlossningen.. under en graviditet har man ju inte så mycket magmuskler..
men jaja, jag ska gå ner minst 20 kg, sen är jag någorlunda nöjd, en stund iaf :p

God natt :)

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

jaha vad kul (: ja var ingen stor skillnad. Jadå allt går bara bra för mig (: för dig då? söta barn du har

2010-08-16 @ 22:30:39
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: jossan

http://www.gratisklader.se/?r=193956



kan du göra mig en känst och klicka på länken och bli medlem så e du bäst :)



BLI MEDLEM SÅ HJÄLPER DU MIG OCH du ska samlar poäng och så när du har tillräkligt med poäng så kan du växla in det mot presentkort och allt e gratis :)

2010-08-17 @ 00:26:57
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

tack :) hur gick förlossningen bra och så? :)

2010-08-17 @ 08:38:24
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Det är en sjukt underbar känsla :) Vi mår bra.



Har du 20 kg kvar sen bebisarna? Tänk på att du inte får slarva med maten. Särskilt inte om du ska ner i vikt. Ät 5-6 gånger om dagen så kommer det gå fint. Vill du ha hjälp och annvända dig av Herbalife så bara säg till. Har coachat min bror att tappa 55 kg. Så jag vet vad jag gör :)

Om du kollar på min gamla blogg så finns det bilder på honom. www.metrobloggen.se/veronicaaa



Gud vad bra att man fick hyra pump. Hade jag fått göra det hade jag kanske kommit igång med min amning. var inte sugen på att köpa en på el för 2000 kr liksom.. Som att barn inte kostar ändå :P



Kramis

2010-08-17 @ 09:30:38
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Jaha vad min bm har sagt så ska man knappt ens ringa in om det är oregelbundna..Och när jag ändå ringt förlossningen vid två tillfällen har de nästan blivit irriterade. Haha okej men du kanske hade ovanligare då, är väl olika för alla. Härligt att det har gått så snabbt ändå!

2010-08-17 @ 10:23:58
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback