Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Otursdag.

Idag måste va Hugo´s otursdag.
Först imorse så busade han & Ronny i sängen, då slog han i näsan i Ronnys armbåge, det knakade högt som fan och han började blöda näsblod.. "nu jävlar knäckte han näsbenet" tänkte jag.. usch vad ledsen han var, det riktigt skar i öronen och i mitt hjärta. Lilla gubben :(

Vi skulle ju på läkarbesök en halvtimme efteråt så vi frågade där om hans näsa, och läkaren trodde det gick bra.
Han började blöda igen sen men näsan ser inte sne ut som den gör vid brutet näsben och han verkar inte ha haft så ont som man borde ha då liksom..

Nu på kvällen vaknade han och var livrädd, antar att han drömde nåt hemskt.
Jag & Ronny satt här och tittade på tv, helt plötsligt skriker Hugo PAPPA högt som fan, gud vad rädd jag vart haha. jag är så lättskrämd annars men nu hoppade hjärtat upp i halsen :p

Han somnade om i våran säng efter ett tag..
nyss ramlade han ner därifrån & vart såå ledsen..
det har han aldrig gjort förut.


Han brukar aldrig göra illa sig, lite smågrejer bara men inget som han verkligen reagerar på eller blir särskilt ledsen av. Så idag var det ovanligt mycket.
Jag är liksom inte van att han gör illa sig, man blir så nervös när det väl händer nåt.

Stackarn.


Nu sitter jag här och väntar på att bebisarna ska äta, sen ska vi sova..

EMMA, svar på din kommentar :) :
Förstår hur du menar, MEN nu för tiden så får så många barn så tidigt, men bara för att man inte får barn typ när man är runt 20 så betyder inte det att man blir för gammal för att skaffa barn när man är 23 hehe :)
Jag är glad att jag har fått barn så pass tidigt som jag har, men det är också det enda jag har gjort bra i mitt liv..
har inte ens en utbildning..
så du ska inte ha åldersnojja pga det, för du har åstadkommit mycket bra som du borde va nöjd med!! :)
Kramar min vän!!







Kommentarer
Postat av: gina

fin blogg du har :D

2010-08-12 @ 23:45:23
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad ska du göra idag då söt? :)

kraamar!

2010-08-13 @ 15:02:05
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Emma

Naaaw, stackars Hugo. =( Fy vad synd om honom. Barn gör ju illa sig mycket, nu kanske Hugo har kommit ifatt haha, typ. =P

Som svar till din kommentar om min kommentar. =D=P Ja det är svårt att välja. Barn tidigt och utbildning sen eller utbildning och kanske jobb först och sen barn. Jag vill ha båda samtidigt! =D =P Men det känns som att det är bättre för kroppen att få så tidigt som möjligt, kroppen blir ju gammal och gaggig ganska snabbt. Eller relativt iaf. =P Det är bättre att få barn när man är 20 än när man är 30. Jaja, det blir när det blir. Jag satsar nu på att ha ett stabilt jobb när jag skaffar barn, hoppas killen också är kvar och lika stabil då bara. ;D

Kram min fina vän! Du är bra!

2010-08-13 @ 18:51:30

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback