Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skor :)

Ja lite shopping kan alltid göra ens humör bättre :)
Var nyss in på skopunkten och köpte 3 par skor :)


Köp 3 betala för 2.
*Fodrade skor till Hugo, behövs nu till hösten/vintern.
*Tofflor till mig, fryser jämt så mycket om fötterna så det behövs!
*Ballerina.. jag köpte ett par sådana sommaren då jag var gravid med Hugo, jättesköna. Dom höll jättebra och jag har använt dom varje sommar sen det året, 2007. Men nu i sommar vart det hål på sidorna.
Så nu passade det ju bra när dom vart gratis ;)

387 kr med frakt. Inte så farligt dyrt tyckte jag :)


Kommentarer
Postat av: Mamma till Nim ♥

Billigt :)

Har inte hittat några ballerinas iår.. mina jag köpte i London när jag var typ 14 slängde jag förra året.. mocka.. Asbra kvalité och såååå sköna. Och ändå gav jag inte mer än 10 pund för dem :P Det är kvalité det.



Ja idag är han lite bättre, tacka vet jag allvedon! Hade aldrig gått annars!



Mår ni bra idag? Kramis

2010-08-19 @ 10:11:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan där :)



jag kommenterar ditt förra inlägg här!



jag tycker att du ska, istället för att må dåligt, tänka på hur fantastisk du är som mamma och hur starkt det är av dig att ta hand om 3 små barn, speciellt tvillingar!

jag gillar verkligen dig och hoppas att du tar åt dig det jag skriver.



lycka till med allt :) //Elin

2010-08-19 @ 19:25:44
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se
Postat av: AMANDA FALK

så söta tofflor :D väldigt sjukt billigr på skopunkten också.

Ha en suuuuper bra lördag!!

2010-08-21 @ 14:34:51
URL: http://amandafalk.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback