Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Smiiile :)

Tvillingarna ler :)
Nu "råkar" dom inte bara le, utan dom gör det med mening, det märker man :)
Igår när jag satt och tittade Max i ögonen och pratade och myste så tittade han på mig och log jättesött :)
Idag gjorde Vincent likadant :)

Det är så roligt nu när dom börjar ge lite respons när man pratar med dom!
Älskade bebisar ♥


Hugo var 8 veckor när han skrattade med ljud första gången.
Tvillingarna är nu 6 veckor och några dagar, sen dom föddes, fast om man tänker från BF så är dom ju 2 veckor och några dagar..
men bara för att dom är för tidigt födda så är dom ju inte "efter" med allt ;P


Max
&
Vincent





En mycket duktig & stolt storebror!
( som nyss har ätit köttfärssås.. ;) )

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad roligt det är när det händer nåt i utvecklingen :)

Ozzy ler han med :)

Jag har aldrig sett Nikki göra det men min mamma fick sig ett stort leende av honom här om dagen.

Hur går det för er?

De verkar vara jätte snälla....

Hur sover de på nätterna & dagarna?



Kramisar

2010-08-14 @ 20:53:39
Postat av: Jannika

tack så mkt!! tog år att måla väggarna kan jag säga:P

2010-08-14 @ 21:31:59
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Åh jag älskar bilder :)

Mår ni bra? Hur mår barnen?

Kramis

2010-08-16 @ 21:28:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback