Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todil0o.

Allt bra hoppas jag?
:)

Idag har vi varit hemma och städar & grejat..
sen gick jag & kidsen till Marit & Fredrik och hälsade på.
Jättetrevligt :)
Jag känner verkligen att jag måste umgås mer med folk, mår så mycket bättre & får mer energi när jag har umgåtts med nån :)
Har saknat det så mycket de här sista månaderna när jag inte har orkat ett skit..
nu i efterhand så fattar jag inte att jag faktiskt stod ut där i slutet av graviditeten..
gick bara hemma , orkade ingenting & mådde så dåligt fysiskt & psykiskt men det var ju inte så konstigt med tanke på situationen.
räknade dagarna tills bebisarna skulle komma..
även om det blev nån vecka lite för tidigt så är jag glad att bebisarna kom då dom kom, i v.36+1.

Nu efteråt känner jag mig så levande för nu kan jag göra så mycket igen.
:)


Imorgon kommer svärmor och hälsar på, ska även på BVC sen köpa blöjor & bebismat.

Nu ska jag mysa med min älskade Hugo innan han ska sussa.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja dom är bestämda redan från början men det är väl så det ska vara ;)

Ängla började med silikon men sen tog hon bara latex helt plötsligt haha. Men vi får se om vi kan få lillkillen & ta en normal napp iallfall istället för dom där hemska vi har nu :P

2010-08-01 @ 23:40:09
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kul med BVC :) :)

2010-08-02 @ 07:30:51
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja vänner är verkligen guld :)

Sköt om er!

2010-08-02 @ 11:36:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback