Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråk..

Åh det är så tråkigt att sitta och vänta på att klockan ska bli 23 = matdags innan vi får sova..
Jag har fått in en sån dålig vana, jag äter. För att jag har tråkigt.
Och det får mig att må så dåligt psykiskt. Hatar att äta på kvällen, det känns som om jag bara blir fetare och fetare.
Fast idag har jag faktiskt bara ätit en hårdbrödmacka för att jag var hungrig :)

Jag måste sluta äta på kvällen, på dagen äter jag faktiskt bra och inte så mycket,
så det är på kvällen som jag syndar..
ska jag nån gång gå ner i vikt så måste jag sluta med det..


Jag gjorde nyss ett av testen man ska göra när man pluggar körkort, Ronny har ju inloggningsuppgifterna till sitt "konto" på körskolan..
jag testade, fick faktiskt 44 rätt av 70 frågor. haha. tror man ska ha 52 för att få G?
Jag har inte studerat körkort nånting på 5 år, men lite minns jag iaf. :)
Ska väl ta ett jag med, när vi har råd..
Ronny får sitt betalt av sin pappa..
men sån tur har inte jag, så jag får det inte betalt av någon. :p



Nej nu är klockan 23.06 i skrivande stund så nu ska jag göra iordning lite käk åt bebisarna sen sova :)
Imorgon måste vi till tvättstugan.. måste börja tvätta där istället nu när vi är 5 personer,
det blir minst 2-3 tvättar varje dag och vi fick elräkningen igår, ca 750 kr. Så dyr har den aldrig varit förut! Den är väl på 2 eller 3 månader.. men fan.
Jaja..

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: de har med de andliga att göra :)

jo jag har haft en bra dag. hur har din helg varit?

kram

2010-08-15 @ 18:58:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback