Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll!

Haft fullt upp idag med..
Fick oväntat besök av Sandra & hennes pojkar :) Det är alltid trevligt!

Sen har vi varit till mamma och hälsat på..

Har inte så mycket att skriva, bjuder på en bild istället..



Hugo lekte jättelänge med brorsorna idag :) Det är så kul att se när han verkligen försöker leka med dom :)
Han lade fram ljusslingor åt dom så dom kunde titta på också.
Mammas hjärtan ♥
(en jäkla röra här hemma, jag vet.. ska lägga ut julgrejer som vi inte använder, och lite annat skrot)
bara jag har ork & tid!



En söt Tic :)


Nu sover barnen, Ronny har åkt till Färnäs, och jag ska ta en dusch sen lata mig framför tvn.
Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Ammie

Hej gumman!

förlåt att jag inte svarat på smset, har inga pengar på mobilen, det var jätte kul att se dig med :)

ingen fara vännen, var trött o seg jag med :)

men ja, vi måste ses nån dag.. saknar dig nå enormt!<3 inte hel utan dig!!!



Puss <3

2010-12-02 @ 23:04:33
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback