Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God? morgon

Suck, kunde inte somna igår..
vissa kvällar är jag helt slut och somnar på 10 sekunder,
vissa kvällar ÄR jag jättetrött men somnar inte ändå..
Så inatt somnade jag säkert vid 02, sen ringde Ronnys klocka vid 04,
somnade om till 05.. sen har jag varit vaken.
Låg och funderade på om jag skulle ligga kvar tills barnen vaknade, det kan va allt från 15 min till 2 timmar,,
eller om jag skulle gå upp och slippa bli sådär seg & mer trött som man ibland blir när man ligger kvar..
Tvillingarna gnällde till och Hugo vaknade, ja så gick det.
Så nu är vi uppe.

Får se hur det blir med pulkaåkningen idag, det är -18 ute.
Det kanske blir mildare under förmiddagen, vi får se.


Jaja, nu har mina ägg kokat klart så ska äta lite.
Hoppas ni får en bra dag!
Puss & Hej


Imorgon är det sista dagen av 2010, har lite blandade känslor,
det har varit ett väldigt omtumlande år, väldigt bra eftersom tvillingarna föddes.
Men även väldigt dåligt pga en hel del.
Får hoppas att 2011 blir stabilare & liite bättre.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback