Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Julgodis

Linda & Maria, båda hade rätt :) Max med tiger på magen & Vincent med röd tröja.


Fasen vad mycket jag har fått gjort idag!
Bakat lussebullar, dammsugit, tvättat, tömt tvättmaskinen manuellt eftersom det var stopp i filtret :p
lagat köttfärssås & spagetti, dammsugit igen, plockat fram mer julgrejer & pysslat med det m.m.
Jag älskar såna här dagar då man får massor gjort!

Imorgon tänkte jag baka lite julgodis tror jag, brukar inte göra så mycket men i år är jag baksugen.
denna sida fanns det nåt som såg gott ut tyckte jag :)
Sen har jag lite recept här hemma som jag har hittat lite här och var.
Så folk snart får ni komma och fika!

På måndag är det lucia på dagis, jag längtar faktiskt, är så mysigt och man blir gråtfärdig när man ser sin lille son gå & stå där. :)
Förra året satt han bredvid Neo och dom var så söta,
i år går ju inte det :(
Lilla Neo vi tänker på dig!!
Hugo har börjat prata om han nu igen, och dom på dagis har tyckt att dom hör barnskratt fast det inte har varit någon mer där än den som skulle stänga.
Vem vet.


Nej nu ska jag plocka med disken..



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hihi, hade jag rätt!?!? Duktiga jag!

Vi ska också på Lucia på dagis i morgon...klockan 7! Men det gör inget, är så mysigt så!

2010-12-12 @ 09:35:23
Postat av: Anonym

Hej jag kanske inte hänger med riktigt bra här men vem är lilla Neo?

eller är det privat/känsligt?

jag bara undrar :)



ha de bäst /Elin

2010-12-12 @ 16:40:04
Postat av: Elin

oj glömde länka min blogg så du kan svara



http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se

2010-12-12 @ 16:42:09
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Du är duktig som står i. Jag kommer snart hem i tre veckor och jag och Mattias har inte mycket planerat men om du har mycket att stå i någon dag eller känner att du ska ha ensam tid med ronny eller någonting så är det bara att du hör av dig så kan vi kanske ta Hugo. Åka till leklandet eller någonting:) vet att du klarar det men alla behöver ibland en hjälpande hand. Så du vet:) Kram

2010-12-13 @ 12:14:17
URL: http://matildamatsson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback