Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Just let go.

Det är en grej som äter upp mig inifrån.
Det gör ont i hjärtat..

Jag har en gammal vän, som jag hela tiden blir så sviken av..
jag får bevisat om och om igen att hon inte bryr sig ett skvatt om mig/oss.
Fast jag har försökt bry mig om henne.

Jag känner mig så sårad.
Vi var väldigt nära vänner, men poff så verkar hon inte vilja prata med mig ens.
Helt utan anledning för jag har då fan inte gjort nåt fel.

Det är jobbigt! Varför kan jag inte skita i henne? Hon verkar ju kunna skita i mig så lätt.

Varför är det så svårt att "göra sig av med" vissa människor?
Jo för att jag tycker om människan & gillar att umgås & hennes energi..
det liksom smittar av sig.
Jag blir glad när jag umgås med henne.

Därför är det så jobbigt för jag vill faktiskt inte förlora den vänskapen.
Även fast jag inte kan kalla det vänskap.. jag vet inte vad det är..

Äh jag vet inte..
önskar att det vore annorlunda, men det är väl för mycket att önska..

Vissa vänner vill man aldrig mista men man har tydligen inget val..

Kommentarer
Postat av: Kitchi

Du hade ju gjort det :P

2010-12-25 @ 21:01:29
URL: http://kitchi.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback