Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite nytt till barnen!


BUZZ!!
Hugo tycker ju om Toy Story så mycket :)
Har tänkt köpa lite figurer men dom är ju så jäkla dyra.
Men igår fanns en sån här, det är badskum i den, på Lindex för 99 kr.
Den går ju att leka med när badskummet är slut ;)



Lite nya bodys till tvillingarna.
Fast jag kom på att dom var ju inte 9 månader i magen, utan 8.
Men men :p



Visst att dom har fått endel ärvda kläder,
men nåt nytt måste dom ju få också!


Sen köpte jag nån julklapp & lite annat smått.


Sen var vi ut till mamma & fikade.
trevligt att  träffa alla igen, är faktiskt inte så ofta vi ses hela familjen (på min mammas sida).
Alla har ju fullt upp på olika håll, antar att det blir så när alla växer upp.
men huvudsaken man ses ibland iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Åh, 9 månaders bodyn e ju as cool! Har beställt den till Ludde jag med!

2010-12-21 @ 12:33:06
Postat av: emelie

svar - tänker man på att ha fint inför julen så kommer suget efter att svabba golvena! :)

2010-12-21 @ 13:05:22
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback