Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Roligare..

Nej nu ska bloggen handla om nåt roligare.
Trotts att folk verkar tycka det är intressant med tjafs, antal besökare & sidvisningar ökar MASSOR på en gång. Trist att folk är så nyfikna så fort det är nåt..
Men men sånt får man väl ta.

(måste ändå säga att jag inte har en aning om vem jag kan lita på, alla säger olika jag får liksom inte ihop det..)

Jag tänker inte dölja nåt iaf, jag vill kunna skriva av mig, jag behöver det.
Och det finns faktiskt många snälla söta människor som läser och faktiskt bryr sig,
det är för er som jag inte lägger ner bloggen. Vill kunna ha kontakt med er ju :)



Sötisar



:p


Där under låg det en Vincent :p




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosar :)

Underbara barn vi fått :)



Hur går det för dig och mat till dem?

Äter de mat, gröt?

2010-12-07 @ 20:32:39
Postat av: Catte

Ja brukar tyvärr vara så, när det är bråk och tjafs så blir folk nyfikna.

Stå på dig och låt ingen trampa på dig! :)

Kramar

2010-12-07 @ 21:05:28
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss

2010-12-07 @ 21:49:27
Postat av: emma

Så söta dem är, vad livligt de måste bli i lägenheten med 3 små pojkar:) vad skoj de blir sen när alla 3 kan leka tillsammans:)



Kan tvillingarna åla/krypa ännu:;)?

kram

2010-12-07 @ 22:34:23
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Ellie

Oops, jag brukar fylla i vem jag är men denna gången inte, vet inte varför. För bråttom kanske ;)



Jag i alla fall som kommenterat längst upp :)

2010-12-08 @ 06:54:06

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback