Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Vaknade med huvudvärk imorse, Ronny gick upp med barnen så jag fick sova mer, till 10..
Kan inte påstå att det hjälpte.. blev bara segare och huvudvärken är kvar.

Har tänkt baka lite idag också men har inte kommit så långt än.
Fastnade framför datorn, läste lite bloggar om t.ex mammor som har cancer,
folk som har förlorat någon nära osv..
usch vad mycket som händer där ute!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen,
ta vara på tiden ni har tillsammans allihopa!
Visa omtanke och visa att ni bryr er.
Man vet aldrig när det är för sent.



aja, ska plocka i diskmaskinen nu..
Älskar min familj & mina vänner!

Kommentarer
Postat av: jen

sv: jaa usch d är ingen lek ... ,har mått dåligt sen v 7. spyde som en idiot o blev inlagd med dropp för kroppen bara stötte bort allt. ,så va sängliggandes i fler veckor för jag inte orkade nått. Men nu mår jag bättre o klarar mej iaf att ta mej ut lite men man är juh trött o orkar inte specielt mycket.



Men usch att må skit under hela, tur att d ändå är värt d i slutändan. ,men jag e glad att jag iaf mår bättre nu för just då när man måde som värst ville man bara ha d ogjort på nått sätt.



Det ska juh vara värre med tvillingar sa dom till mej, för dom sa d att när jag måde så dåligt kan d beror på tvillingar el att d är nått fel på barnet, så har juh fått göra ul för kolla upp det =)

2010-12-12 @ 16:12:04
URL: http://lifeofjen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback