Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Urk..

Nu är jag less på att må illa. Har gjort det i flera dagar och varit dålig i magen i typ 2 veckor..
jag är inte gravid iaf, det kan jag omöjligt vara.
Men det går ju massa sjukor nu så vem vet vad fan man har för nåt.

Haft fullt upp hela dagen iaf, mamma & syster kom hit en sväng, vi fick lite godis från båten & Hugo fick en cars grej man kan sätta på väggen.
Tack tack :)


Sen har bilen gått sönder också.. vi är nog familjen-där-allt-går-sönder, och har varit det hela hösten.
jag fattar inte hur allt kan va så, förr så gick nästan aldrig nåt sönder. :p
Och det är liksom inget som busHugo är skyldig till.

allt lär väl lösa sig, på nåt vis. orkar faktiskt inte bry mig just nu.

På måndag är det lucia på dagis, det ska bli jättemysigt!



Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Det är jättemånga som är konstiga i magen nu. Jag & Micke var det förra veckan, skitdrygt! :/ Hoppas du mår bättre snart iaf :)



Här hemma går också allt sönder, jag blir tokig snart. Bilen vill jag bara köra på skroten nu! Är så less på skiten! :)

2010-12-08 @ 19:34:23
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Tack så mycket. Vilka söta pojkar du har. Hoppas er dag varit bra!

2010-12-08 @ 21:18:24
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja tack det ska jag göra. Kram

2010-12-08 @ 23:08:05
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback