Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Freedag.

Och uppe med tuppen är vi.
Hugo ville vakna 7, och vi ska ändå upp vid 8 så lika bra att gå upp och faktiskt inte behöva stressa.
kl 9.20 ska vi till veterinären med Teddy och ta bort hans stackars små kulor :P
Hoppas han blir lugnare efteråt! Och slutar markera överallt..
men av mina erfarenheter med katter så kommer det bli bättre.
Har haft katter hela mitt liv :)
Och skulle aldrig kunna leva utan, gud va tomt å trist.


Men det kommer kännas konstigt, sist vi var dit var när vi hämtade Luddes aska,
och innan det när han avlivades..
när vi har kastrerat våra andra katter så har vi fått vara med när dom sövts ner,
och det tror jag inte jag kommer klara idag..
Teddy är ju nästan på pricken lik Ludde och det kommer se likadant ut och nej usch,,
jobbiga minnen.

Fan nu lossnade en till tangent på datorn,, nu har 4 st lossnar bara sådär..

dags att köpa ny kanske, nån som kan skänka oss några tusen så vi kan shoppa lite? Moahahah..


Iallafall sen när vi kommer hem så kommer Marit hit :)
Gud vad roligt det är att hon bor i sverige igen, och till veckan flyttar hon till Hindriksheden igen så då bor vi näära :)
Ingen av oss har jobb, vi ska ha barn med bara nån veckas mellanrum(om ingen föder för tidigt),
så vi kommer kunna umgås mycket :)
Hon är iaf en som VILL umgås, som inte bara säger "åh vi måste ses nån gång" men aldrig hör av sig..
Vi har så roligt ihop, vi kan prata om allt, vi förstår varandra,
och denna gången ska vi fan inte bli osams som vi alltid har blivit förut haha :P


Nej nu ska jag försöka få i mig lite frukost,, inte lätt..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback