Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*gäsp*

Fy sjutton vad trött jag vart.
Sitter här och tittar på förlossningskliniken innan jag ska hämta Hugo.
Ska väl gå om 5 min typ.

Sen hem och invänta Ronny, sen gå en sväng..

Jobbigt bara att det snöar,, nu känns det som december igen.. tråk.

Föresten, jag har funderat på namn,
pojknamn Vincent, och flicknamn Jade.
Haha gud vad man funderar & ändrar sig, lite tidigt att fundera på namn än,
men nån gång lär jag väl få nån som kanske passar i namnen som jag har i mina tankar :P
Vet ju inte ens kön än,,
jag skulle aldrig klara att gå en graviditet utan att kolla kön, jag är alldeles för nyfiken.
Ronny vill också veta så det är vi överens om :)
Vi kollade med Hugo och ska göra det nu igen, det blir liksom så roligt att få veta nåt mitt i graviditeten, annars måste dessa 9 månader kännas jättelånga och lite halvtråkiga.
Vet man kön så kan man ju fundera på annat sätt, fixa & dona med rum, kläder och allt..
Om det nu syns på ultraljudet dvs,, men det gör det väl oftast, får vi hoppas hehe.

Nej nu ska jag gååå...

Tjingeling.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback