Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hipp Hipp Hurra!

För det är lillasysters födelsedag idag!!
Grattis världens bästa syster & gudmor till Hugo!


Tänk att hon fyller 19 år redan,, tyckte hon nyss var typ 13 & liten & bara allmänt fjortis & jobbig :P
Du börjar bli vuxen lilla gumman :)  Min enda syster och den bästa syster man kan ha! Och hon är verkligen en perfekt gudmor åt Hugo, han blir såå glad varje gång han ser henne :)

Föresten, jag har funderat på det här med gudföräldrar till tvillingarna,

jag borde ta samma igen (Adde & Jessica), men har även tänkt ha Mattias. Men då kanske mina andra tre bröder tycker nåt.. det är svårt det här,, jag har iaf inte så många tjejer att välja på, visst har jag nära vänner som skulle kunna vara gudmor, men dom närmaste vännerna bor så långt bort härifrån och tanken med gudföräldrar är väl att dom ska finnas i närheten, finnas för barnen som stöd & lek & få en bra nära relation & ha en extra stöttepelare hela livet.. och det blir det ju inte om man bor massa mil ifrån och typ ses 2 ggr / år, det vore ju bra om barnet känner igen människan också hehe.. så Jessica är nog garanterad för gudmors-platsen igen :)


Och det är alla hjärtans dag idag, alla mina vänner & familj & nära & kära,
jag älskar er! Hoppas ni mår bra & får en bra dag idag!



Kommentarer
Postat av: Evve

Varför kan ingen på Ronnys sida vara gudförälder?

2010-02-14 @ 18:17:53

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback