Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmmm?

Nåt är konstigt.
Jag är inte trött.
Jag förstår inte riktigt hur det kan va så..
jag har sovit jättedåligt flera nätter eftersom Hugo vaknat hela tiden och hostat eller gnällt,
och sen har han vaknat tidigt varje morgon,,
jag brukar va jättetrött redan vid 20 på kvällarna annars..

Men ioförsig så har jag kommit in i en period i graviditeten då jag inte är så trött,
det är en jäkla skillnad mot innan v.13. Hoppas det håller i sig ett tag bara :)
Jag har ju kunnat äta mer igen nu, mår fortfarande lika dåligt på förmiddagarna men jag kan äta på eftermiddagarna / Kvällen och jag är hungrig ofta ;)
Min BM sa att det skulle bli så, bebisarna behöver mycket näring.

Jag har tittat på förlossningskliniken på tvn nästan varje dag denna vecka,
och efter att ha sett tvillingfödslar både på normalt sätt och kejsarsnitt så känns det inte lika läskigt längre, man lär sig ju faktiskt lite om hur det går till om man får se det.
Men jag måste sluta längta så långt fram, tiden går så sakta medans :P
Ska ta en dag i taget istället..


Nu ska jag titta på nån film på 6an, är bara skit på tv som vanligt en fredagkväll..

Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback