Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Och vi har inte så mycket planerat idag, skönt.
Ska ta en promenad iaf, har inte varit så jättekallt dom senaste dagarna så man får passa på.

Sen ska vi väl bara va hemma å ta de lugnt.
Det känns bra, nu kan jag liksom ta det lugnt utan att få dåligt samvete eller känna mig lat,
jag måste helt enkelt ta det lugnt.
Så jag ska sysselsätta mig med lite roliga saker, typ fixa med foton, scrappa, korsord, brodera eller nåt sånt, dom gånger jag kan,, då Hugo tillåter eller då Ronny är hemma.
För dom kan väl inte mena att man ska vila i sängen jämt?
Alltså man vilar väl när man sitter i soffan också ;)

Men jag tänker inte sluta ut och gå,, jag måste gå en sväng och röra mig annars blir jag så rastlös i kroppen, och frisk luft är bara bra :)

Vissa dagar är det riktigt jobbigt att gå ut och pulsa i snön, men så länge dom plogar så går det ju bra.

Skönt att jag slipper snö när jag kommer va höggravid iaf ;)


Jaja, skriver mer sen & svarar på kommentarer.
Ha en bra lördag!!

 

 


Kommentarer
Postat av: BIRGITTA

Du är en sån härlig tjej.Första bloggen jag läser varje morron.Och nu väntar du tvillingar oxå så underbart...önskar dig allt gott o din lilla fam. oxå förstås.Läser även amis o nannes blogg...kram från birgitta i småland pensionärstant...

2010-02-06 @ 12:13:49
Postat av: Ammie

Du är så fin gumman!

saknar dig så!



puss <3

2010-02-06 @ 13:43:58
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback