Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MAAAT.

Fy vad hungrig jag är!
Jag har börjat blivit det den här tiden på dagarna, fast jag fått i mig frukost några timmar innan.

2 timmar kvar till lunch..

får nog fixa nåt att äta ändå :)

Är så skönt att bli hungrig haha, det är ett tecken på att jag mår bättre,
mår jag dåligt så har jag ingen aptit alls,,
så när jag blir hungrig så vill jag äta massor :P
fast det går inte i så mycket,, magsäcken har blivit mycket mindre efter dessa månader utan ordentligt med mat och att det är två bebisar där inne gör det lite trångt.
Dom är ju ändå mellan 15-20 cm långa nu,, och det är två st.
Undrar hur det blir längre fram, då kommer det ju bli mycket trångare/trängre (stavning?) i magen hehe.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback