Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Magbild.


Ca v.15.
Har fått en ny tid för ultraljud nu :)
2 mars. Så typiskt. vi flyttar typ 28 feb eller 1 mars hehe.
Men det lär väl gå att klämma in. :)
Bara typ 3 veckor kvar, då kommer vi få veta mer exakt, BF datum, veckorna, och kön.
Dom sa att dom alltid kollar könet när det är tvillingar, så då får jag som jag vill iaf ;)
Jag längtar! Då får vi bättre bild också, den vi har nu syns huvudena på, dom låg liksom inåt, och det blir lite svårare att se dem eftersom det är lite trångt hehe.
Undrar om det är enäggs eller tvåäggs tvillingar?
För mig spelar det ingen roll såklart, jag vill bara att dom ska må bra & då är jag nöjd.

Men jag är livrädd inför tanken på kejsarsnitt, jag vill verkligen föda normalt,
allt gick så bra när jag födde Hugo och jag skulle lätt klara det igen,
men det får vi väl se hur bebisarna ligger och hur vi mår alla tre.
Helst så vill jag ha en förlossning med bara lustgas, som med Hugo.
Det var verkligen min grej, man måste veta hur man gör med lustgasen, och fokusera , annars funkar det inte ett dugg. Illamående blir man i början men sen går det över.
Hellre det än nåt annat, vill inte ens ha ryggmärgsbedövning.
Klarar jag mig utan så :)
Men blir det kejsarsnitt så vill jag sova, annars kommer jag inte klara det..
är verkligen livrädd för att dom ska skära upp min mage, bara att ligga där och veta det skulle göra mig hysterisk. Men vi får se :P

Dom sparkar då rejält :)
Det känns så fränt, man känner sparkarna på olika sidor och ganska långt upp redan, ovanför naveln.
Inte undra på när det är två st som ligger där och petar :)
Och sparkarna blir starkare och starkare.
Undrar om jag bara är i v.15? kan ju va nån vecka mer sa hon men det var svårt att veta då.
Det är ju snart en vecka sen vi var där så det ökar ju varje dag.

På Måndag ska jag till mvc, hoppas jag får lite information om en tvillinggraviditet.
Har läst lite överallt på internet men där blir man ju bara skraj då man råkar komma in på saker som man helst inte vill läsa om.

Här är en sida om någon är intresserad.

Här är en till..


Jag tror att allt kommer gå bra.
Bara man är lugn själv så tror jag det mesta går bra.
Med Hugo var jag jättelugn, som jag alltid oftast är,
och allt gick så bra det kunde och han blev också jättelugn.
Men det behöver ju inte va så ;)
Tvillingarna kanske blir helt tvärtom hehe, vem vet.


Nu ska jag & Hugo sätta igång en tvätt, han är så duktig och ska hjälpa till, han vet precis hur man lägger in tvätt, ska ha tvättmedel & sköljmedel (som jag har i såklart) , och sen trycker han igång den :)
Sen när vi hänger tvätt så hänger han så fint hehe,
ibland ;)
Han är lik sin mor tror jag, som tycker om att städa & pyssla :)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh ska ni få en till bebbe? :D

Ja har inte vart inne på din blogg på ett tag.



Hoppas allt e bra! :D

2010-02-07 @ 09:27:44
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback