Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag IGEN.

och det är sista måndagen i denna lägenhet.
:)

Idag är det -25 ute, brrr.
Jag & Hugo ska va inne och fixa, sen ska vi åka och handla lite mat med mamma,
tänker inte gå idag :p
Tur att jag har min kära mor, hur skulle jag ha klarat mig utan henne?
Hon har varit både mamma & pappa åt oss fast hon är sjuk & har dåligt hjärta,
hon har till och med tagit ut semesterdagar på tors & fredag för att kunna hjälpa oss att packa & städa det sista.

Det känns skönt att veta att jag får lite hjälp, jag mår ju så olika från dag till dag så
idag vet jag inte hur jag mår imorgon, om jag är spyfärdig & svimfärdig hela dagen eller om jag kommer må bra.
+ att vi börjar bli sjuka igen här hemma..
förkylningarna går runt runt.
Jag har ont i halsen & i örat, men det bästa jag gjort i mitt liv (förutom att skaffat barn) måste ha varit att opererat bort halsmandlarna!!
GUD vilken halsfluss jag hade hela tiden förut, och såååå ont, jag kunde knappt andas för att dom var så svullna.
Och sen jag opererade bort dom för typ 8 år sen så har jag aldrig haft ont, bara lite smågnol, men inge sån där hemskt smärta.
Så det rekomenderar jag verkligen om nån har fått en sån förfrågan av läkarna :)


Men iallafall så hoppas jag att vi inte blir sjuka nu, vore helt fel tid för det.

Pratade med Linda igår, det var uppfriskande att prata med någon som henne :)
Saknar dig!!
Och på torsdag fyller både min bror Andreas år, och Linda.
Lite coolt att det är på samma dag, vi/dom är ju kusiner :)
Linda blir 18, det kan man inte tro,, hon är mer som en 23 åring, vilket är skönt tycker jag,
för hon är så mogen & klok & förstår så mycket,
mycket som andra 18åringar inte fattar ett dugg av..



Nu ska jag leka lite med Hugo,
han ropar "mamma mamma" och svarar jag inte så höjer han rösten och låter nästan arg.
Han har börjat säga till när han vill ha hjälp med saker också,
så nu skriker han typ "jäppa jäppa" hela tiden för att han vill ha hjälp :p
På bara 2 veckor tror jag att han har lärt sig att säga 50 nya ord & flera meningar,
bara sådär helt plötsligt. Barn är otroliga ibland :)





Kommentarer
Postat av: LindaJansson

Åh tack Katarina, det värmer så himla mycket! Jag blir så glad. Vi kommer alltid finnas för varandra Nina! Vi kan stå emot alla stormar som kommer. Det jag vill säga är att du betyder väldigt mycket för mig. Är så glad att vi har fått tillbaka våran kontakt! Tack för att du finns, Kram. JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-02-22 @ 16:38:08
Postat av: Sanna

Tur att majskrokarna smälter i munnen som du sa. Var helt nojjig när hon åt den. hahah. Nu äter hon allt möjligt. Hon älskar ris. :P



Ja de e roligt men Sam e så seg, man får inte fram nåt från han. Ja frågade om vi kunde dela upp kalaset i 2 delar för att vi blir för många och så blir de jobbigt med våra olika kulturer. Så vi ska ha kalas med hans familj+släkt+vänner helgen innan hon fyller år och sen helgen efter så ska vi ha för min familj+vänner+släkt. Men han sa inte ja eller nej.. :/

Typiskt killar och lyssna med ett öra. :P



Hoppas ni hade en mysig helg. :D

2010-02-22 @ 20:12:28
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback