Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu vill jag ha sool & värme!

Usch vad kallt det var i sovrummet imorse, och ändå så är det inte lika kallt som igår.
Igår var det -25, idag är det -12, då jag senast tittade.
Och det snöar mer idag.. tar det aldrig slut? :p


Hugo tycker det är så roligt när vi ska till dagis,
han har ju alltid sin älskade kudde med på dagis tills vilostunden,
och han tycker det är roligt att dra den i pulkan :)
Det tar lite tid att gå ibland när han ska pulsa i snön, men ibland springer han istället,
så det jämnar ut sig.

Min lille bebis har blivit så stor, han fyller 3 i oktober, det känns lite ofattbart att tiden har gått så fort.

Inte undra på att det är dags för syskon :p
Jag har alltid tyckt att 2 år mellan barnen är lagom, inte mindre eller mer.
Men när vi var vid den tidpunkten förra året så kände jag mig inte redo för ett till barn..
så då väntade vi. Och tur var väl det!
Det kommer bli mycket bättre nu att få tvillingar än om Hugo skulle va typ 2 år,
dom kräver så mycket uppmärksamhet mellan 1 1/2 - 2 år och att få tvillingar just då hade nog
rört till allt ganska mycket.
Även fast man vill ge sina barn allt så är man bara människa och orkar inte hur mycket som helst.
Nu kommer Hugo vara 2 år och 8-9 månader och mellan 2 och 2 1/2 växer dom som sjutton,
dom blir så stora på en gång på nåt sätt & blir helt annorlunda än innan.
Så det känns bra allting, vi kommer nog klara det bra bara man kommit in i allt :)



Just nu på tvn visar dom från Askersund, där min kära Anki bor :)
Ser att ni har mycket snö, samma här det är säkert 1 m på vissa ställen, usch :P
Nu vill vi ha våååår & soool! :)





Idag är jag på fix-humör, så nu ska jag packa & städa lite,
måste passa på medans jag känner att jag orkar,
har ont i halsen idag med men bara det är det så står jag ut,
ingen feber tack! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ja har en ännu finare bild på henne, lite närmare, så har man den som bakgrundsbild på datan så ser man mig när ja tar kort på henne i hennes mörka ögon, superfin bild. :)



Ja men han lyssnar inte ens.:/ Får ta de med han när han kommer hit ist. :P



Mjo vi hade en helt okej helg. tråkig bara.

2010-02-23 @ 10:34:46
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback