Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Onsdag idag.
Det står inte på förrän denna vecka också har gått, sen är det bara en vecka kvar tills flytten :)
Det roligaste som finns är att packa i sista sekunden och sen packa upp allt på nya stället och fixa iordning :)

Och tro det eller ej, men det ska bli skönt att bo lite närmare dagis..
haha låter löjligt, för vi bor typ nån minut ifrån dagis nu..
men på morgonen mår jag inte bra och att gå hem uppför den där långa backen som är sådär jobbigt lutande är drygt.. jag blir helt slut när jag kommit hem,helt svimfärdig, men bara på morgonen, när jag hämtat Hugo vid 14 så går det hur bra som helst. Det kanske går över, jag vet inte..
Konstigt egentligen..
men iaf när vi flyttat så bor vi mer bredvid dagis än ovanför, så jag slipper mer än halva backen hehe ;P
Ska bli otroligt skönt när jag är höggravid och ska lämna Hugo att slippa gå uppför..

Magen har växt ännu mer, den växer skitfort på bara en vecka..
undrar om det stannar upp lite sen, annars kommer jag ju vara stor som ett hus om en månad haha.
Det är lite skrämmande, för det blir tungt.. och jag har ischas och foglossningarna är redan här,
jag har ont "där nere" där alla skelett och allt vad det är ska ändras om,
det här med att vänta tvillingar är lite jobbigare än att vänta en bebis.

Men men man får hitta på olika lösningar. Ronny hjälper till när han kan & orkar & inte jobbar,
jag har min familj som kanske kan hjälpa till lite,
och svärmor hjälper säkert till.
jag är bara lite för dålig på att be om hjälp, det känns så dumt, jag vill hellre klara saker själv.

Tur att jag iaf är van att ut å gå mycket, hade jag inte gjort det så hade det nog varit ännu jobbigare.
Man måste röra på sig annars mår kroppen sämre.
Träningen skiter jag totalt i, jag kommer aldrig orka med nåt sånt nu när jag väntar tvillingar,
det duger att ut å gå.


Jaja, nu ska jag dricka lite vatten.
Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback