Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Tänkte svara på alla era kommentarer men detta kontantkortsbredband är så segt,,
lär väl ringa och se hur det går med det "riktiga" internet,, jobbigt bara med sån extremt lång telefonkö..
Men jag svarar på era kommentarer sen :)


Vi vet inget BF än, det var lite svårt att se, dom var lite svårt och det är ju lite mindre utrymmer där inne än vid ett barn, så vi ska tillbaka om 4 veckor på nytt UL då dom är större och syns bättre,
då får vi veta datum.
Det känns spännande,, vi kommer gå på flera UL och kontroller eftersom en tvillinggraviditet är mer riskfylld, men man kan ju inte tänka negativt, allt kommer ju gå jättebra ;) Hoppas jag.
Jag är iaf nånstans vid v.14-15 men det kunde va nån vecka mer men hon ville inte säga nu sa BM, så det är ungefär som vi trott från början,
och när Kerstin (andra BM) kände på magen och trodde jag var längre gången så var jag inte det utan livmodern var stor för att det är tvillingar, helt enkelt.
:)

Det är mycket tankar som snurrar i huvudet..
Hur ska vi göra med vagn, ( har fått flera erbjudanden redan men vi vet inte än),
hur ska vi ha råd med en nu när jag inte får några pengar från csn,
vi måste ha en till spjälsäng, en till bilbarnstol för bebisar,
och det är säkert massa saker man ska ha två av,,
vi måste planera hela våren typ så vi kan fixa allt.
Men det ska bli kul! :)
Jag blev verkligen pigg av det här, verkligen ett glädjerus :)
Idag har jag världens huvudvärk, det beror nog på att det vart så mycket för kroppen igår,
allt som skulle tas in, alla tankar,, alla känslor & glädjetårar & allt.
Barnmorskan sa igår att det är därför jag har mått så hemskt dåligt,
tydligen så kan man må mycket sämre när det är tvillingar, och det är ju ganska logiskt eftersom det är två..


Nu är det bara att vänta tills måndag då jag ska till mvc igen.
Sen vet jag inte riktigt vilka koller man ska ha,
men det blir flera än vanligt.

Jag funderar hur jag ska äta nu? Ska jag äta mer eller som om det vore en bebis?
Jag har fortfarande svårt att äta, men jag försöker & vill verkligen så att dom kan växa som dom ska.
Ja det är mycket att fundera på, men det ska nog gå bra,
antar att man kommer in i det hela när det har sjunkit in lite mer :)


Tack iaf för alla kommentarer överallt! Jag är helt förvånad över att så många har skrivit grattis,

och vissa som jag inte ens pratar med annars. Men det är kul, jag blir jätteglad :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ett babyskydd som du kan ta om du vill, det är hemma hos mor. kläder kanske? kram

2010-02-03 @ 16:16:40

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback