Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SJ.

Vad störande det är med sj & tågen som är inställda..
varför har vi tåg i sverige som är tillverkade i Japan eller va det är, som inte ens är gjorda för vårat klimat?
Min bror är fast hos sin tjej i Torpshammar eller va de heter,
undrar när han ska komma hem då :S

Lika störande är det att det är sånt gnäll att kommunerna har överstigit budgeten för snöröjning och sånt, va fan dom borde väl veta vid det här laget hur vintrarna kan vara i detta land,
varför lägger dom då inte mer pengar på det som dom vet kommer behövas?
Men så är det alltid, pengarna ska alltid läggas på fel saker i vårt störda samhälle,
dom struntar totalt i oss, befolkningen.

Usch vad irriterad man kan bli egentligen, men men man får väl bara stå ut.
jag hoppas då att moderaterna inte vinner valet i år, i år tänker jag inte strunta i att rösta, jag tänker göra mitt för att förhoppningsvis det ska bli en ändring, en förbättring, för det är inte klokt vad dom har förstört för folk sen dom vann förra valet.
Moderaterna är bra enligt storstadsmänniskorna & alla rika människor.
Men inte för oss "vanliga" människor.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa, lite irriterad blir man när det ska krångla så där! men men, mig gjorde det ingenting att han stannade för glad blev jag fast synd att han ska missa skolan :/

kram

2010-02-23 @ 17:17:35
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback