Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuklingen.

Har precis gett Hugo lite alvedon och lagt han,
hoppas han får sova inatt, han sov inte mycket natten till idag så han måste få vila lite.

Det är lite klurigt det här med feber,, Hugo är lik mig, vi har låg temp när vi är friska, ca 36 grader.
Så när vi får feber så är 38 grader mycket för oss.
Hugo har nog aldrig haft 40 graders feber (vad jag minns just nu), och tur är väl det annars hade han ju varit ännu sämre än "vanlig 40 graders feber".

Han hostar massor, sån där slemhosta som sitter djupt.
Hoppas det går över snart, så vi kan umgås & leka igen :)


Just nu är det Biggest loser på tv, dom gör en nyttig "mintglass", åh fy vad sugen jag blev på det!
När jag inte är gravid brukar jag inte gilla glass alls, någon enstaka gång är det gott med nånting,
men nu dom senaste veckorna har jag varit jättesugen på glass, vanlijglass, magnum, daim, piggelin.. allt :)
Hehe,, lite jobbigt när man inte har nåt sånt hemma.
Vi hade piggelin förut, men sen Hugo lärde sig äta pinnglass för typ nån månad sen så tog dom slut :P Han har inte velat ha förut, så han har inte kunnat det där riktigt,, och tur är väl det, så han inte var en glassgubbe när han var så liten för det tycker jag är väldigt onödigt. Men nu när han kan & vet att det kanske finns i frysen så har han gått och rotat igenom den för att se om det är nån glass där :P Så lika bra att inte köpa hem nåt hehe.

Nu ska jag äta pringles och se på mer tv & brodera en tavla till Hugo.

Puss & hej


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack :) Ne vi vet inte könet, :)

2010-02-10 @ 22:13:32
URL: http://elinabacklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack för dina ord!

ja de är hopplöst vad folk tycker att de FÅR vräka ur sig, de vet väl ingenting?

fattar inte hur alla andra kan få ha så mkt åsikter om allting och speciellt när det gäller någon annan och deras barn.. tragiskt men sant!

åh jag blir så less!

egentligen borde man inte alls bry sig men tyvärr så tar man ju åt sig av vad folk säger, speciellt om det är något dåligt!



hoppas att Hugo kryar på sig iaf!

kramar.

2010-02-11 @ 08:04:30
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

oj stackare! :( typiskt att det går sånt där nu. hoppas han kryar på sig.

han fick receptbelagd host medicin då inte receptfria hjälper. så det är väl något små virus som vandrar i kroppen. kram

2010-02-11 @ 08:09:41
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Kom på att vi pratade om livmoderkanten för rätt länge sen ;) .. tänkte bara kolla hur högt din livmorder går nu när du väntar två =)?

2010-02-11 @ 14:10:46
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback