Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skräp.

Hej hej.
Det gick bra på glucosbelastningen, lite jobbigt bara men jag överlever.
Vårat internet har slutat fungera nu igen, jävla skit alltså, vi har haft bredband 2 sen november och det har krånglat massor. Ibland funderar jag på att börja ha bredbandsbolaget igen, det krånglade aldrig och det hade vi i flera år.

Vi köpte kontantkorts bredband förut så vi har IFALL ATT eftersom jag pluggar via internet osv.
Så vi har ju det iallafall.


Får väl se om det börjar funka snart igen eller hur det blir :P
Dom har då världens längsta telefonkö, jag ringde och väntade en timme, sen lade jag på.
Så jag går in via detta och skickar ett mail istället och hoppas på svar där.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback