Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag...

Fyy vad trött jag har varit idag,, undrar om Hugo har smittat mig, har känt mig lite hängig hela helgen.
Vi har iaf varit i Selja & fikat med familjen, alltid trevligt att ses lite :)
Nu är vi hemma och jag tänkte göra spagetti & köttfärssås, men jag kom på att vi inte hade ingredienser till köttfärssåsen, men som tur var så skulle syrran upp hit till noret så hon skulle köpa krossade tomater och sånt.. :)

Innan vi åkte så låg jag i sängen och tittade på Babe - den modige lille grisen, han är så söt :)
Hugo tyckte det var roligt med alla djur, han har fått dille på att låta som alla djur så han hade fullt upp där när det kom fram både får, grisar, hundar & allt vad det var :)
Jag skulle vilja ha lite fler barnfilmer, men vilka är bra?
 Alla disneyfilmer som man själv såg som liten är ju bra, men vad finns det mer?
Astrid Lindgren, men dom är ju så trista..
får kika runt lite så jag kanske får lite tips :)


Har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback