Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stolt.

Jag måste säga att jag är stolt över min sambo!
Han har jobbat 7-16 denna vecka, men för att få ihop mer timmar=mer lön så har han börjat 5 och slutat 16. En ansträngning som jag vart förvånad av när han sa de :P
Han kommer få en urusel lön denna månad, vi kommer vara så fattiga i mars så
jag vet inte hur vi ska ha mat ens,,
bara för att han varit sjuk & vabbat för Hugo när jag också mått dåligt och FK är så jävla sega med att betala ut pengar..
Tänk att man förlorar så mycket på att va sjuk, man kan ju inte rå för om man blir sjuk..

Jag känner mig så taskig, jag vill också få in pengar,, men hur??
Jag kan ju inte göra ett skit som bringar in pengar..
Jag har rensat igenom typ allt här hemma och lagt ut på tradera för att få in liite iaf,
många bäckar små ni vet... alltid nåt iaf, även om det bara är småsummor.

jävla fan att det blev massa krångel med csn & studierna,
varför ska jag alltid drabbas av allt skit?
(
förutom att jag har världens bästa son & väntar två bebisar till..)
Allt allt allt annat har alltid skitit sig i mitt liv.

Allt krisar sig,, vi kommer efter med alla räkningar, Hugos försäkring ska betalas denna månad också och den vill man ju inte komma efter med.
Hur ska vi ha råd med en tvillingvagn?
Med en till bilbarnstol?

Vi måste köpa en diskmaskin, jag kommer inte orka diska längre fram i graviditeten..
vi måste köpa en frys, för den som finns i nya lägenheten är bara som ett frysfack,
hur fan kan dom sätta in en sån liten frys i en 4 r.o.k lägenhet där man oftast bor en hel familj??

ÅÅh.. ursäkta att ni får läsa detta men jag måste få ur mig allt nånstans.

Jag längtar tills jag får föräldrapenning i sommar, då kommer vi känna oss rika haha..
Lite jobbigt att det är så många saker som måste köpas innan bebisarna kommer, innan vi har pengar..

Jag måste köpa mammabyxor, stoora. så jag kan ha dom ett tag.. det är ju inte så jättebilligt heller,,
tur att jag har så mycket linnen & tröjor som är stora som jag kommer kunna ha ett tag iaf.

Jag hatar pengar.


Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

www.bonprix.se är en härlig sida med inte alltför dyra kläder, finns både mammakläder & "vanliga".. Ett litet tips bara.

2010-02-12 @ 12:15:34
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: birgitta

Allt ordnar sig gumman...ta en dag i taget.Har själv gått igenom det du gör .Tre barn knappt två år imellan o en sladdis.Men det brukade alltid ordna sig...trots en man som för det mesta var sjukskriven.men det gick o nu sitter man här som pensionär o längtar tillbaka till den tiden ...ibland ialla fall :)hälsningar från småland

2010-02-12 @ 14:17:44
Postat av: marlene

du fick jätte gärna ta malins tvillingvagn om du ville sa hon idag när jag var där, för hon vill bara bli av med den=) kram

2010-02-12 @ 16:34:11
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback