Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

urk..

Åh vad trött jag blev..
har diskat massor, som sen ska ner i kartonger..
har iaf packat ner alla tallrikar & massa annat, förutom 3 st som vi ska ha dagarna tills vi flyttar.
Gud vad skönt det ska bli med diskmaskin sen!!
Bara för att jag har världens bästa storebror som kom som räddaren i nöden och gav oss ett bra erbjudande ;D Och hans sambo också, får icke glömmas! :)
Det uppskattas VÄLDIGT mycket ska ni veta, tänk vilken energi jag får över sen när jag slipper diska hela tiden :)

Hihi :)


Nu ska jag sitta ner en stund, sen gå och hämta Hugo.
Kika på förlossningskliniken kanske.

Ett stort plus idag är att solen skiner!
den har lyst så fint på vårat kök och det är + 10 där utanför, tänk om det vore så varmt istället för -25.
Det var iaf jätteskönt att stå där och diska och ha solen lysandes på mig,
jag längtar till sommaren.






Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback