Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey :)

Har haft väldigt mycket att göra idag så har inte hunnit skriva nåt..
först imorse var jag och lämnade Hugo på dagis, sen åkte jag & mamma och slängde skräp, sen handla både mat & presenter åt folk som fyller år.
Sen hämta Ronny på jobbet, mvc, hem och tapetsera..
Mamma har nyss åkt, jag ska sitta en stund, sen äta..
sen ska vi till min bror Andreas & fika :)

Grattis till Adde & Linda som fyller år idag!!

På mvc gick det bra, alla prover var bra , jag har gått upp ett halvt kilo! :) alltid något :) Vi fick lyssna på hjärtljuden på båda bebisarna, lite coolt att hon kan skilja på deras hjärtljud :)

Nu är jag såå trött,, hade kunnat somna på en sekund..

men men jag får lägga mig tidigt ikväll.

Igår lade jag mig 20.30 och somnade bums, vaknade 07.20 och var pigg & hann till och med vakna före Hugo.

 

Nu ska vi äta maaat.

Tjingeling.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback