Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3


Mammas & Pappas solstråle!

Nu har Ronny kommit hem och vi har ätit, spagetti och en ny variant av köttfärssås.
Jag fick i mig lite iaf vilket jag är nöjd med!
Hugo går omkring och trallar, Ronny dammsuger,
jag sitter här och funderar, jag är fortfarande lite chockad över hur folk kan kläcka ur sig saker bara sådär,
utan att ens känna varandra och inte vet nånting.
Jag vet inte ens vad jag ska våga skriva här nåt mer, det är ju tydligen bara skrattretande för folk..

Men jag ska inte låta någon annan trycka ner mig.


Imorgon är det iaf Fredag, Sandra kanske kommer hit och hälsar på, vore jättekul!
Hugo är ledig från dagis, så nåt kul ska vi hitta på :)
Han ville inte hem idag heller, han har alltid så kul med Neo & co :)
Idag var det iaf sol ute! Jätteskönt, man fick nästan vårkänslor.
Är det lika fint imorgon kanske vi åker pulka eller bob :)

Teddy har ju börjat gå ut på dagarna nu, tror han var i slagsmål här om dagen, det låg massa hårtussar här ute.
Han är så kaxig så det skulle inte förvåna mig :P
Sen brukar han komma in och äta lite och sen lägga sig bredvid mig om jag sitter i soffan och vara såå kelig :)
Mattes bebis.

På måndag ska jag göra glucosbelastningen, undrar hur det kommer gå, mår ju lika illa på morgonen än..
men men jag går dig så får vi se :P
På tisdag är det ultraljud!
Sen ska jag träffa Marit! Det var då allt för längesen, det ska bli jätteroligt!
Så kul att du har flyttat tillbaka till Orsa / mora igen!! :)

Jag saknar syrran,, men nu är det snart bara 2 veckor kvar av hennes praktik sen kommer hon hem igen.
Och Hugo saknar världens bästa gudmor ♥

Tänk, i höst blir Hugo 3 år, det känns ofattbart att han blivit så stor. Det känns skönt att det kommer va några år mellan han & lillesyskonet, han kommer förstå allt på ett annat sätt. Men det ska bli väldigt spännande samtidigt hehe.. Jag & Ronny firar 5 år i Juli också!
Undrar vad man ska göra då då? Om vi inte får bebisen mitt i allt så kanske man skulle ha gjort nåt speciellt. :) 

Jag älskar dig, du är min själsfrände och utan dig är jag inte hel.


 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback