Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ahaaaa :)

Kom nyss hem från mvc.
Hihi :)
Jag frågade henne när man började lyssna på hjärtljuden, och hon sa att hon skulle göra det idag, men sen såg hon att jag var i v.13 och tyckte att det var för tidigt för det var såå svårt, nästan omöjligt att höra det lilla hjärtat så tidigt.
Men sen såg hon i journalen att vi inte vet hur långt gången jag är eftersom min sista mens var så liten och så sen..

så hon ville känna lite på magen iaf.
Det gjorde hon och hon tyckte att bebisen var stor & låg för långt upp för att vara i v.13.
Så hon prövade att lyssna på hjärtljuden och vi hörde dom slå jättestarkt :)
Åh vad glad jag vart :)
Mamma passade Hugo medans jag var där men dom var ju med dit, så dom hörde också och Hugo tittade fundersamt :P Han funderade nog var det var som lät och vad hon gjorde med min mage :P


Så jag är inte i v.13 utan troligtvis ca v.16-17.
Så det blir nog ett Junibarn istället för Juli ;)

Hon skulle ringa gyn och be att vi fick komma på ultraljud tidigare, vi har tid 23 feb, men vi ska dit i slutet av Januari istället.

Jag visste det, jag har känt sparkar flera veckor men har ignorerat det eftersom jag tänkt att det inte är så stor chans att känna dom redan i v.8-9.
Men då har jag varit i ca v.12 istället ;)

Gud vad jag längtar tills ultraljudet!!

Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

ååå va mysigt det låter med en liten bebis :)

2010-01-12 @ 15:50:06
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej men gud va kul att höra! :)

Kram

2010-01-12 @ 17:45:17
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se
Postat av: Ammie

ååå mysigt det låter :D vill också!



ja vi kan ju åka ner nån dag o prata med dom ?! :)

hehe jag kommer nog aldrig heller ta körkort om ja får lov o göra de ensam :D tur vi har varandra :D



Puss <3

2010-01-12 @ 20:48:40
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Spännande!!!!

2010-01-13 @ 09:56:44

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback