Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blöööö.

Jävla blogg.se & facebook är störda båda två, det blir fel hela tiden ju.
Undrar om det här inlägget ens går att publicera?


Jag skulle kommentera din blogg Jessica, men det gick inte heller.
Men svar: Jag köper ytdesinfektion på apoteket :)
Vi får ses nån dag!! Kramar



Annars då,, ska städa lite, sen kommer Linda & Elias och hälsar på.
Blir så arg! Teddy går och markerar överallt.
Fan vad jag ångrat att vi inte har kastrerat han än, varför har jag inte gjort det?
Jag har helt enkelt glömt bort det och får sota för det nu.
Han har blivit könsmogen och ska göra revir,,
och nu har vi inte ett öre till någon kastrering så vi får väl stå ut.
Som tur är så har han inte varit på väggarna iaf, utan på flyttkartongerna..
Vi kan ju inte kastrera han i februari heller, då ska vi ju flytta och det är snällast mot han om han har vant sig vid nya stället innan vi gör nåt sånt med han, dom blir ju lite annorlunda efteråt..
Så vi får vänta tills i mars eller nåt.
Jävla csn, dom ska bara veta hur dom förstör, jag har ju rätt att få pengar men neej dom skiter väl i det. Får jag inte ett öre på hela våren ska jag fan inte plugga heller!
Ja jag är lite bitter men det struntar jag i.


Nej nu ska jag greja här hemma..

Hej hej :)







Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag råkade släppa in fel katt härom kvällen!!! Den var helsvart presic som min Sissi, men hade längre ben. Sissi är kortbent och knubbig. Jag tyckte väl att det var nått som inte stämde!

Inte var det väl eran katt? Jag vet då inte var alla katter hör hemma, då jag har fullt upp med att hålla reda på mina 3. Smulan och Sissi har då flera kattkompisar här. De bråkar inte heller. Kul!

Ha en fin dag!

Sköt om dig!

kram

2010-01-28 @ 12:37:16
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej gumman! tack för att du svarade!

JAg blir riktigt förbannad när jag har läst dina senaste inlägg, Hur fan kan folk hålla på och lägga sig i...till och med vad man skriver för sin egna skull?! JAg menar man skriver egentligen inte för att andra ska tycka "wow", man skriver ju för att det är så man mår just då (när man skriver) Och om läsare inte är intresserade så får de väl fan sluta läsa då?! Inte ändrar man sig bara för att en ynklig liten skit inte är intresseraD? jag menar hallå? Det klingar helt totalt förbannat fel!

Skit i vad alla tycker nina!

Jag blir lika förbannad över det som du!

gaaaah!!! IDIOTI!!!



<3<3

2010-01-28 @ 16:57:56
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Nanne

Har ni päronträd???!!! Tänk om det var ett sånt som jag sågade ner här på min gård då jag flyttade hit?! Det var ett träd som stod alldeles bredvid min altandörr, och som tog sån plats, att jag inte fick plats med mina blommor, som jag tog med mig från förra gården.Jag råkade såga ner den!

Tänk om det var ett päronträd! Jag gråter blod då...

2010-01-28 @ 16:58:30
URL: http://louko.net

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback